FANDOM

Arthur Vogel személye körül elég sok a kérdőjel. Jól nyomon követhető pályafutásával - elkötelezett öko-jogász - és zöldpárti kampányprogramjával úgy adta el magát a nagyközönség számára, mint a Földanya elszánt védelmezője. Még miután Dunkelzahn halálával bekerült az Ares igazgatótanácsába - és Aurelius részvényeinek felvásárlásával főrészvényessé vált, - az egyszerű emberek számára továbbra is ő maradt a bátor zöld harcos, aki belülről harcol a nagy, gonosz megatársaságok ellen.

Számos alkalommal találkoztam a fickóval, és azt kell mondanom, Arthur Vogel el is hiszi a róla terjesztett elképzeléseket. Valójában a tükör némileg torzít. Vogel ügyvéd, és ezen az sem változtat, hogy a fanyűvőknek dolgozik. Kétségtelenül sokat tett a környezetért, de hát neki ez a dolga. A felkapaszkodás közben túlságosan eltávolodott a frontvonaltól, már nem tudja, mi zajlik odalent nálatok, vagy ti miben hisztek. Igazgatótanácsi kinevezése még jobban elmélyítette a szakadékot közötte és az akciókat végrehajtó ökoterrorista szövetségesei között, akik egyre nagyobb vonakodással vállalták a tervei jelentette kockázatot. Egyre radikálisabb eszközöket kényszerült bevetni, hogy megtartsa a bizalmukat, így viszont az Ares igazgatótanácsával került összeütközésbe. Vogel előbb-utóbb választani kényszerül, ha nem akar felőrlődni szövetségesei között.

Az Arthur Vogel körülötti legnagyobb rejtély az, hogyan tudott előhúzni a mellényzsebéből több billió nuyent, amiből megvette Aurelius részvényeit. Ez a rejtély kimondottan szúrja az oldalamat. Remélem, ez a dokumentum a jövőben lesz annyi hatással az Aresre, hogy valaki veszi a bátorságot, és felfedi ennek a törpe öko-démonnak a valódi kilétét, felderíti, valójában kinek a bábja. Segítségül annyit tudok nyújtani, amit eddig magam kiderítettem.

Az Aurelius-Vogel üzletet megelőző hetekben Vogel egy egész Észak-Amerikát átszelő, a Sierra Incorporated által szervezett szokványos környezetvédő körúton vett részt. Az út során három előre be nem tervezett, titkos megállót tett: Everglades-ben (Karib Liga), Santa Fében (Pueblo Társasági Tanács), valamint Kalifornia Szabadállam felső karéjában (Mount Shasta mellett). A visszatérése utáni napon az üzlet megköttetett.

Azóta hét alkalommal kaptam utasítást Vogeltől árnyvadászok, illetve árnyvadász-csapatok felfogadására; minden alkalommal lezárt pergamentekercseket kellett elszállítaniuk különböző helyekre. Vogel a vadászok indulása előtt minden esetben személyesen találkozott velük, és sosem hallottam felőlük újra. Jómagam is feláldoztam néhány vadászt, hogy nyomon kövessek három ilyen küldeményt. Az egyiket a Pueblo Szektorig, Denverig sikerült lenyomozni, a másikat egy part menti repülőtérig a Karib Ligában, a harmadik pedig egyenesen az egykor Dunkelzahn tulajdonában lévő Prince Edward-szigetre ment. Az egyik vadászomnak sikerült is egy pillantást vetnie a tekercsre, ami a jelentése szerint valami különös asztrális védőburokkal volt lezárva.

Továbbra is rejtély maradt, egy vagy három különböző hatalom áll-e Vogel mögött. Ha három, akkor vajon együttműködnek, vagy nem is tudnak egymásról? Talán Vogel ravaszabb, mint amilyennek látszik, és támogatóit egymás ellen is kijátssza. Az igazság kiderítésre vár.

Akárki is rángatja a zsinórokat, Vogel még semmit nem tett annak érdekében, hogy drasztikusan csökkentse az Ares által okozott környezeti károkat. A központ helyett csak kisebb érdekeltségekre csap le, és könnyen kijátszható környezetvédelmi programokat dolgoz ki. Magas rangú tanácsadói és Sierrás cimborái csak megvetően legyintenek erre a "rövid távú segítség a hosszú távú gyógyulás érdekében" programra (hogy a törp saját szavait használjam), de a média még mindig beveszi a maszlagot.