FANDOM

Egy már régen esedékes manőverrel, 2059-ben az Ares felvásárolta a General Motors részvényeinek többségét. A felvásárlás megerősítette Knigh Detroit városa feletti egyeduralmát, de súrlódásokhoz vezetett a közeli Ford Corporationnel, amely a GM-mel versengett az Ares szerződésekért.

A GM Aresbe való olvasztása olyan sajtóvisszhangot keltett (főként az NBS részéről), hogy még maga az Armageddon is a második oldalra szorult volna. Az Ares új GM Smartcar sorozata hasonló szenzációval járt. A reklámanyagok szerint ez az autó azért készült, hogy biztonságot nyújtson, és megvédje az átlagos UCAS családot a külső veszélyektől.

>>>>>Máris szólok az asszonynak és a gyerekeknek. Ezek az autók a régebbi modellek variációi több páncéllal, erősebb lopásgátló eljárásokkal, mobil PANICBUTTON technológiával és más, a paranoiásoknak kedves eszközökkel felszerelve.<<<<< - Rigger X

Eugene Fischer megtartotta pozícióját a GM élén az Ares-en belül is, de szerintem rövidesen vissza fog vonulni. Egyedül az ő kedvetlen hozzáállása miatt történt, hogy a Smartcar széria több, mint egy évig nem felelt meg az UCAS szabványoknak. Knight mindenkit gyűlöl, aki nem teljesít 150 százalékot, és már elkezdett felkészíteni Fischer munkájára egy Tobias Czank nevű ex-Fuchi alkalmazottat. Czank törp, zseniális mérnök, és kétségtelenül a világ egyik legnagyobb koponyája a VTOL technológia terén. Beszéltem vele a kimenekítése után, és úgy láttam, vonakodik otthagyni a műhelyt az iroda kedvéért, de valószínűleg jobban szereti a nuyent a tervezésnél.