FANDOM

Az Aztechnology elnök-vezérigazgatói posztja már jó ideje csak álarc. Elméletileg az vezetné a céget, aki ebben a pozícióban csücsül, valójában azonban a jelenlegi főfejes, Juan Atzcapotzalco azóta az igazgatótanács bábja, mióta csak hivatalba került - azaz több mint tizenhét esztendeje. A tanács úgy mutatta be a nagyközönségnek, mint "egy átlagos farmer Guadalajarából, aki jobbá teszi nemzete sorsát", és már a kezdetektől fontos szerepet kapott a cég PR stratégiájában. Egy évtizedig szinte teljesen láthatatlan volt, hivatalos alkalmakkor sosem jelent meg személyesen, és még a belső céges trideoadásokban is ritkán tűnt fel. Úgy tűnt, mintha csak a nyilvános rendezvények kedvéért bújna elő rejtekhelyéről. Semmi nyomát nem találtuk, hogy Juan tagja lenne az igazgatótanácsnak, bár egy elnök-vezérigazgatónak rendszerint azért jár egy szék.

Dunkelzahn a végrendeletében egy dobozt hagyott Atzcapotzalcóra azzal az utasítással, hogy nyissa ki azt a következő Festival de Muertoson (a Holtak fesztiválja - azok kedvéért, akiknek nincs beizzítva a spanyol nyelvszoftverük). Ez a momentum táplálta azt a pletykát, miszerint Atzcapotzalco már régen halott, és testét az igazgatótanács kontrollálja. A megadott napon Juan Atzcapotzalco személyesen megjelent a Draco Alapítvány washingtoni központjában, kinyitotta a dobozt, köszönetet mondott Nadja Daviarnak és az alapítvány jelenlévő fejeseinek, majd szépen elsétált. Azóta nyoma veszett, egyszerűen felszívódott. Nem tűnt fel a nyilvánosság előtt, a trideoadásokban is csak a régi felvételeket ismételgetik róla. Papíron azonban még mindig ő a cég elnöke.

>>>>>Atzcapotzalco eltűnése nem nagy veszteség az igazgatótanácsnak - még mindig használhatják a képmását, az Azzie-k pedig szemlátomást be is veszik ezt a maszlagot. De ki tudja, hogyan reagálnak majd, ha megtudják az igazságot szeretett hősükről?<<<<< - FastJack

>>>>>Néhány hónappal ezelőtt egy aztlani vadászatunkon láttam Atzcapotzalcót. Beszorítottak minket egy elhagyatott elmegyógyintézetbe Quetzalzacatenango mellett, és néhány elégedetlen helyi húzott ki minket a szarból. Juan közöttük rejtőzött, de azonnal lelépett, amint észrevette, hogy felismertem.<<<<< - Apollo

>>>>>Most éppen Amazóniában tartózkodik. Nem tudom miért, de az ottaniak a védelmükbe vették - talán arra kíváncsiak, miféle titkokat tud az Aztechnologyról.<<<<< - Toro

>>>>>Én Kalifornia Szabadállamban szúrtam ki a múltkor, amikor éppen (0.8 Mp törölve SysOp által)<<<<< - Thibault

>>>>>Oké srácok, elég volt a "láttam Juant" történetekből. Térjünk vissza a témához.<<<<< - Captain Chaos