FANDOM

Már majdnem harminc éve folyamatosan Roger Szárnyaló Bagoly áll Damien Knight kedvenc részlegének élén. Nyílt titok, hogy Damien bábja, aki főként adminisztratív teendőket lát el, a kormány mellett még mindig Knight áll. Szárnyaló Bagoly felettébb unalmas élettörténetet tudhat a magáénak; megfelelően szerepel, de semmi figyelemre méltó.

Az intenzív keresés ellenére semmi olyan okot nem találtam, ami megmagyarázná, miért tart Knight ilyen befolyásos pozícióban egy jelentéktelen senkit. Szárnyaló Bagoly alkalomadtán valószínűleg bever néhány fejet a főnökével kapcsolatos üzleti ügyekben, de csak akkor, ha Knight módszerei nem alkalmazhatóak, vagy túl költségesek lennének. Amennyire én tudom, Szárnyaló Bagoly nyíltan soha nem szállt szembe Knightal.

>>>>>Szárnyaló Bagoly és Knight valahogyan még a hadseregből ismerik egymást, amikor Szárnyaló Bagoly a Sziú Véderők pilótája volt, Knight pedig még Gavilan őrnagyként tevékenykedett. Azt is hallottam, hogy Szárnyaló Bagoly a sápadtarcúaknak kémkedett, de a forrásom nem túl hiteles.<<<<< - Everett

>>>>>Nézzük meg fordítva. Szárnyaló Bagoly kém - de a sziúk kéme. Éveken keresztül szivárogtatta nekik ki a híreket, és segített elintézni, hogy az Ares Arms némelyik szállítmánya "eltűnjön" a területükön.<<<<< - Stretch

>>>>>Nem csak a sziúk azok, akiknek Szárnyaló Bagoly a fű alatt segített; hatékony hálózatot épített ki az Ares-en belül és egész Észak-Amerikában, melynek tagjai az ilyen "leszerelt" BAN katonák voltak. Vagy ő Knight toborzóembere, vagy saját indián hatalmi bázist akar kiépíteni.<<<<< - Misty B

A Knight Errant gyakorlatilag a kezdeti időktől fogva - amikor még első vonalas biztonsági szolgáltatóként funkcionált - folyamatosan terjeszkedik. Ma már a KE szolgáltatásai közé tartozik a városi rendfenntartás, válságkezelés, speciális műveletek, valamint lázadások megelőzése. Számos kormányzat a KE-t szerződteti a lázadók, felbujtók, és poliklubok elleni harcra. A KE különbözik a legtöbb zsoldos szervezettől, azoktól eltérően főként a korlátozott hatóerejű, háborús körülmények között végrehajtott műveletekre, és a jól megtervezett behatoló akciók sorozatára specializálódtak. Az elit KE "FireWatch" csapatok tagjai speciális kiképzésű kommandósok, akiket a legjobb kiberverek és a legerősebb varázslatok segítik.

A KE keretein belül nemrég alakult meg a Felébredt Figyelőközpont, miután felismerték, hogy a chicagói rovarszellem-invázió nem volt egyedi jelenség. Az ártalmatlan név mögött megbújó megsemmisítő osztagokat világszerte a stratégiai fontosságú pontokra telepítették, hogy azonnal felléphessenek bármilyen Felébredt fenyegetés ellen - természetesen nem ingyen.

A cég keményen dolgozik egy új, nem halálos fegyver kifejlesztésén, részben azért, hogy megkapja azt az orikalkumtömböt, amit Dunkelzahn a végrendeletében annak ajánlott fel, aki először előáll egy olyan nem halálos fegyverrel, amely száz méteres távolságból is pontos és hatékony.

>>>>>A KE már próbálkozott egyszer: ez egy gumibot volt, ami egy beleépített berendezés segítségével egyfajta irányított hangrobbanást idézett elő. A hang megbénította a célpontot, aki hasogató fejfájást és görcsöket élt át. Nadja Daviar azonban nemet mondott rá, állítólag a hatótávolsága és a pontossága nem felelt a Draco Alapítvány által támasztott követelményeknek. A kudarc ellenére a Knight Errant még dolgozik a problémán, és lehet, hogy a fegyver nemsokára bekerül a KE arzenáljába.<<<<< - Errant Knight

>>>>>Csúnyán hangzik, de inkább ez, mint az előző modell, amit a tervezőasztalon hagytak: valami hátizsák/puska kombináció, ami a lővonalban ionizálta a levegőt, majd elektromos kisülést indított el a célpont irányában. Azonban problémáik akadtak az előállítási költséggel, nem beszélve a kiberveres célpontokon fellépő kellemetlen mellékhatásokról.<<<<< - Lab Rat

..: A Láthatatlanok :..

Az utóbbi időben belső híresztelések kaptak szárnyra mágikus ügynökök egy csoportjáról, akik nagyon ügyesen képesek rejtőzködni. Állítólag egy olyan beavatott társaságról van szó, amit Knight a Draco Alapítvány és a Cross-féle Seraphim ellensúlyozására hozott létre. Némi utánajárás után hamisnak minősítettem a pletykát; az Aresen belül nem létezik ilyen csoportosulás.

Azonban felfedeztem valami mást. Először találtam két jelentést, melyek szerint ismeretlen álcázó metamágiát használó beavatottak dolgoztak a KE csapatain belül, vagy azokkal együttműködve. Alaposabb nyomozás után rábukkantam öt személyre - mindegyikük beavatott, és a sámáni tradíciót követik. Ez az öt ismeretlen pueblói, jakut, és más törzsi csoportokból érkeztek, és valamiféle munkakapcsolatban állnak a KE által alkalmazott indiánokkal. Kémek nem lehetnek, mert ahhoz túl közel állnak az Ares-hez, de alkalmazottak sem, mert ahhoz viszont túlságosan függetlenek. Inkább valamiféle jól képzett szabadúszók vagy szövetségesek, bár céljaikra nem sikerült rájönnöm. Sajnos a nyomozásom magamra irányította a figyelmüket, és a róluk összegűjtött adatok nagy része néhány nappal ezelőtt megsemmisült. Nem kétséges, szemmel tartanak.