FANDOM

Ponce de Leónról, a Fiatalság Forrásának legendás kutatójáról, nevezték el ezt a kezelést, amely a természetes öregedés által okozott sejtsérüléseket javítja ki. A terápiában során először egy génmintát vesznek az alanytól, majd készítenek egy nanoid „fürdőt” a páciens genomjához igazítva. Mikor belemerítik a tápoldatba, a testet transszerű állapotba juttatják, míg a nanoidok elvégzik a munkájukat az elöregedett sejteken. Ez a procedúra általában négy hónapot vesz igénybe, ez relatív gyors ahhoz képest, hogy a teljes testre kiterjedő változtatásról van szó. Bármilyen potenciális (látens), genetikai betegség, amelyet a kezdeti próba kimutat, kijavítható ugyanezen kezelésen belül, mindenféle plusz költség nélkül. A terápia alatt az alany fizikailag nem érintkezhet másokkal semmilyen módon. Ámbár, ha rendelkezik egy adatjackel, elektronikus úton kommunikálhat és intézheti a dolgait. A leónizáció nem tesz halhatatlanná. Ezt az eljárást nem lehet végtelen sokszor megismételni, mert az ismételt átírások spontán és kontrollálhatatlan változásokat okoznak a genetikai kódban. Ennek a tünetnek a pontos oka még nem ismert. A kezelések pontos száma alanyfüggő – a biztonságosan elvégezhető kezelések száma megegyezik a karakter Test és Akaraterő tulajdonságának átlagával (kerekíts felfelé). Ha megfelelően alkalmazzák, a kezelés eltűnteti az öregedés fiziológia hatásait. A törekvések szerint az alany teste évekkel fiatalodhat, és fiatalságának és erejének teljében (kb. 21 évesen) fog megjelenni a kezelés után. A leónizáció bármikor elvégezhető (a halál bekövetkezte előtt), és nem befolyásolja a kezelés hatásosságát az alany életkora. A felfrissüléssel együtt jár egy makroszkópikus fizikai változás is. Semmilyen genomikus változás nem történik, így sem a Bio Index, sem az Esszencia nem fog megváltozni. Azoknak a karaktereknek, akik alávetik magukat a kezelésnek, négy éven keresztül félévenkénti utókezelésre kell járniuk. Ezek a fenntartó kezelések többnyire finomhangolásra és csiszolásra valók, ezáltal képesek a genetikusok elérni, hogy a kezelés teljes mértékben érvényesüljön. Ha a visszafordító kezelések száma meghaladja a páciens biztonsági maximumát, az alany sejtjei spontán módon degenerálódhatnak. A kínzóan fájdalmas halál hat órán belül következik be.

Típus 	        Ár 	     Esszencia 	Elérhetőség 	Legalitás
Kezelés 	2,000,000¥ 	0,1 	6/30 nap 	Legális
Utókezelés 	100,000¥ 	- 	6/30 nap 	Legális

Szerkesztés