FANDOM

Nadja Daviar
Ha Damien Knight a lelkem mélyéig képes megdermeszteni, akkor Nadja Daviar az, aki egyetlen hipnotikus pillantásával darabokra zúzza jéggé fagyott testemet és lelkemet. Dunkelzahn keresve sem találhatott volna tökéletesebb személyt tervei végrehajtásához.

Daviar eddig még nem terítette ki a kártyáit. Knight 2059 augusztusában visszaadta neki a Gavilan Ventures részvények felügyeleti jogát, de azon kívül, hogy Knight tudomására hozta, az Ares Macrotechnology nem fog értékes erőforrásokat pazarolni a Leonard Aurelius elleni vendettára, Daviar látszólag egyáltalán nem törődik a céggel.

Számomra az egyetlen jele annak, hogy Daviar tesz valamit a hírhedt "hétéves terv" végrehajtása érdekében az, hogy az Ares Global Entertainmenten keresztül villámháborút indított a régi UCAS/Ares kapcsolatokra vonatkozó híresztelések ellen. Például egy sajtótájékoztatón, amelyen a cégek szerepéről volt szó a politikában, az egyik riporter kérdésére Daviar alelnök a következőt válaszolta: "Új éra az UCAS-nak, új Ares az UCAS-nak." (Ez a buzdító szlogen azóta már annyiszor elhangzott az esti trideoadásokban és az Ares műsorokban, hogy az embernek már hányingere van tőle.)

Talán Daviar szándékosan vesztegeti az idejét, amíg a Dunkelzahn akaratából általa szőtt szálak felveszik a megfelelő mintázatot, és akkor akcióba lép. Knight terveiben jelen pillanatban ő a bizonytalan tényező, rákényszerítve őt, hogy a szokásos módon intézze az ügyeit, mintha még mindig Dunkelzahn figyelő tekintete kísérné.

>>>>>Daviar azért nem tölt túl sok időt az Aresnél, mert lefoglalják az egyéb, színfalak mögötti ügyletei. A Draco Alapítvány még mindig olyan árnyék-akciókat bonyolít le, amikről nem is álmodnátok, Daviar pedig valószínűleg azon dolgozik... szerintem ő sem tudja pontosan, min is.<<<<< - Trouble