FANDOM

A hét Arkangyal egyike. A legendák szerint eredeti neve Labbiel volt. Isten változtatta meg a nevét, mikor megteremtette az első embert. Raphael felelősége a Föld és az emberi faj gyógyítása. Ő volt az, aki megszabadította Ábrahámot fájdalmaitól körülmetélése után. Szintén ő volt, aki meggyógyította Jákobot, akinek csípője sérült meg egy angyallal való birkózás során. Különös figyelmet fordít azokra a vallásos emberekre, akik Isten dicsőségére zarándoklatot vállalnak. Raphaelt számos titulussal illeték az idők folyamán: a Szeretet angyala, az Őrző Angyalok Vezére, a Nap Uralkodója, a Hőség angyala, Sheol vezetője, az Erény Hercege, a Tudás és Tudományok Angyala, az Élet Fájának Őrzője, a Nap Angyala, a Keresztvíz angyala, Szerda angyala.

Raphaelt általában narancs és világoskék színekkel ábrázolják.

Kedvelt környezet: Raphael a gyógyítás angyala, ezért követői leggyakrabban kórházakban vagy más egészségügyi intézményekben dolgoznak. Sok követője zarándoklatot vállal, így a világ bármely pontján találkozni lehet velük.

Előnyök:

  • +4 kocka "gyógyító" varázslatokra (a JM megítélése szerint),
  • +1 kocka minden olyan varázslatra, amely a tűz vagy a fény elemi hatását használja.
  • Helyi szellemek helyett Elementálokat képes idézni.

Hátrányok: Rafael követői -2 kockát kapnak minden \"gonosz\" varázslatra (mint pl a fájdalom okozása). Nem harcosok, de ha szükség van rá mindenáron megvédik a jóságot. +1 célszámot kapnak minden olyan tevékenységükre, amely gonosz, vagy a gonoszt szolgálja.