FANDOM

Jellemzők: Szarvas maga a világmindenség egyetemes harmóniájának a jelképe, a szellem és fizikai világ, az élet és a halál szerves összetartozását jelképezi. Fején, magát a Világfát, az életfát hordja, amin a sámán fel-, vagy éppenséggel le tud kapaszkodni más világokba, amelynek segítségével a Szellemvilágba léphet. Nem véletlen, hogy az ősi sámánok is gyakorta öltöztek szarvasnak, öltöttek szarvasagancsot. Szarvas büszke, és bár életét is feláldozza családja védelmében, mégis magányos. Nem társas lény, nem könnyen alakít evilági kapcsolatokat. Bölcs, de nem tanító, inkább tetteivel mutat utat. Alapvetően békés természetű, de nem hátrál meg a harc elől, amit hajlamos a végsőkig vívni.

Kedvelt környezet: puszta(préri) és erdőségek.

Előnyök: +2 kocka idézéshez, valamint visszaűzéshez, illetve irányítatlan szellemnek való parancsoláskor a szellemvilággal való szoros kapcsolata miatt.

Hátrányok: -1 kocka gyógyító varázslatokhoz, mivel az élet és halál szoros egységének tükrében a gyógyítás nem olyan jelentős cselekedet. Szarvas nem tűri, ha nevetnek rajta, vagy megsértik. Ilyenkor a sérelemmel arányban nem álló támadást is kezd, ha elvéti Akaraterő próbáját 3-as célszám ellen. Ha olyan személyt ér támadás, akit Szarvas védelmez, családjához tartozónak tekint, azonnal beavatkozik a küzdelembe.